Analýza komunikačního mixu firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza komunikačního mixu firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza komunikačního mixu firmy
Autor: Fojtáchová, Michaela
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat komunikační mix firmy GUMOTEX MATRACE, s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je zpracována literární rešerše, vztahující se k problematice marketingového komunikačního mixu a jeho jednotlivým nástrojům. Praktická část obsahuje popis společnosti a analýzu současného stavu využití komunikačního mixu. Na základě provedené SWOT analýzy a na ni navazujících IE, SPACE a QSPM matice jsou navržena doporučení pro zkvalitnění marketingové komunikace ve společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/29496
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 35574


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
fojtáchová_2014_dp.pdf 2.776Mb PDF Zobrazit/otevřít
fojtáchová_2014_vp.doc 126.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
fojtáchová_2014_op.doc 128Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet