Analýza faktorů rozhodovacího procesu zákazníků ovlivňující marketingovou komunikační strategii prodejců potravin

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza faktorů rozhodovacího procesu zákazníků ovlivňující marketingovou komunikační strategii prodejců potravin

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza faktorů rozhodovacího procesu zákazníků ovlivňující marketingovou komunikační strategii prodejců potravin
Autor: Novák, Lukáš
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je navrhnout marketingovou komunikační strategii českým prodejcům potravin. Návrh byl vytvořen na základě výsledků analýz z primárních a sekundárních zdrojů. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se zabývá nákupním rozhodovacím procesem a faktory ovlivňující chování spotřebitele. Následně jsou v práci popsány složky marketingové komunikace, trendy v marketingové komunikaci a marketingová komunikační strategie. Praktická část zahrnuje analýzu spotřeby potravin, analýzu počtu obchodů s potravinami a vlastní dotazníkové šetření zacílené na nákupní chování spotřebitele s následným vyhodnocením. Byl vytvořen návrh marketingová komunikační strategie malých obchodů, supermarketů, diskontů a hypermarketů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/29585
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 35710


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
novák_2014_dp.pdf 2.266Mb PDF Zobrazit/otevřít
novák_2014_vp.doc 127.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
novák_2014_op.doc 128.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet