Marketingová strategie města Prostějova

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie města Prostějova

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie města Prostějova
Autor: Raidová, Tereza
Vedoucí: Bednář, Pavel
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá analýzou marketingových a propagačních aktivit města Prostě-jova. Teoretická část práce je zaměřena na marketingový management, prvky marketingo-vého mixu i marketingové komunikace, které jsou přizpůsobeny podmínkám města a ve-řejné správy. Dále teoretická část popisuje proces tvorby marketingové strategie a vysvětlu-je pojem městského marketingu. Praktická část analyzuje současnou situací marketingových aktivit města, ve které bylo využito několik metod sběru dat, např. rozhovory, konzultace či Focus Group aj. Hlavním cílem práce je získat analýzou potřebné podklady pro tvorbu ná-vrhu marketingové strategie obsahující katalog vybraných projektů, které mají vést k naplnění marketingových cílů a podpoře rozvoje města.
URI: http://hdl.handle.net/10563/29871
Datum: 2014-02-17
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva
Studijní obor: Veřejná správa a regionální rozvoj
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 36129


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
raidová_2014_dp.pdf 2.004Mb PDF Zobrazit/otevřít
raidová_2014_vp.doc 128Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
raidová_2014_op.doc 52.73Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet