Komunikační strategie Mercedes-Benz Viano

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie Mercedes-Benz Viano

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie Mercedes-Benz Viano
Autor: Coufal, Jiří
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií prémiového rodinného vozu Mercedes-Benz Viano a jeho novou generací Třídy V. Práce obsahuje dva základní pilíře. V prvním pilíři se zaměřuje na vnímání předchozí komunikace na reálné cílové skupiny a v druhém se naopak soustředí na nákupní chování cílových skupin a dalších osob, které vstupují do rozhodovacího procesu. Na základě výzkumu práce určuje slabá a silná místa předchozí komunikace a zjišťuje vhodné příležitosti i bariéry, jak v rámci vnímání samotného vozu, tak i nákupního chování spotřebitele. Na základě zjištěných dat dává doporučení pro komunikační strategii nově uváděného modelu vozu třídy V.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30353
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 36750


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
coufal_2014_dp.pdf 4.655Mb PDF Zobrazit/otevřít
coufal_2014_vp.doc 153.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
coufal_2014_op.doc 150Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet