Postoj zákazníků ke slevovým programům a jejich vhodné použití pro Navečer.cz

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Postoj zákazníků ke slevovým programům a jejich vhodné použití pro Navečer.cz

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Postoj zákazníků ke slevovým programům a jejich vhodné použití pro Navečer.cz
Autor: Pospíšil, Jan
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Teorie bakalářské práce nastiňuje způsoby, jak sestavovat nový produkt pro trh, jaké faktory je potřebné brát v úvahu. Dále pojednává o různých vlivech na spotřební chování. Nejvíce se zaměřuje na vliv ceny, její sílu a způsoby komunikace jako marketingové složky. Ukázány jsou některé způsoby komunikace na internetu, které využívají právě cenu k ovlivnění rozhodnutí o koupi. Praktická část obsahuje průzkum s jeho analýzou zaměřený na získání informací od lidí o trávení jejich volného času a názoru na ideální podobu jejich volného času při nabídce kulturních, sportovních, relaxačních či gastronomických zážitků jako hlavních nabízených produktů společností Navečer.cz. Cílem je zjistit, jaké jsou požadované kombinace spojení kultury či sportu s dalšími volno-časovými aktivitami, které by bylo možné sestavit a nabídnout k prodeji. Analýza má ukázat, o jaké produkty by byl v dané lokalitě zájem, a tedy i to, jaké produkty by dodavatelé měli sestavit a prostřednictvím společnosti Navečer.cz nabízet.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30382
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 36783


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pospíšil_2014_dp.pdf 1.838Mb PDF Zobrazit/otevřít
pospíšil_2014_vp.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pospíšil_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet