Distribuce a komunikace fair trade v ČR

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Distribuce a komunikace fair trade v ČR

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Distribuce a komunikace fair trade v ČR
Autor: Němečková, Jana
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Cílem této práce je identifikovat současnou pozici fair trade na lokálním trhu, provést její analýzu a stanovit doporučení, která by vedla ke zvýšení zájmu českého spotřebitele o fair trade komoditu, kávu. V teoretické části diplomové práce autorka seznamuje s historií fair trade ve světě. Vznik samotné myšlenky, její vývoj a podstatu celého systému. Zájem je dále soustředěn na situaci v ČR včetně dopadu české spotřeby na rozvojové země. Praktická část blíže hodnotí lokální distribuci, dostupnost spotřebiteli i charakteristiku komunikace fair trade. Realizovaný výzkum poskytl hodnotné zjištění o současném názoru a zájmu českého zákazníka o tuto oblast. V projektové části autorka implementuje tato vyvozená fakta v případové studii organizace Mamacoffee, kde navrhuje konkrétní doporučení k její stávající marketingové komunikaci s cílem získat nové zákazníky a větší podíl na lokálním trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30418
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 36828


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
němečková_2014_dp.pdf 8.938Mb PDF Zobrazit/otevřít
němečková_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
němečková_2014_op.doc 204.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet