Implementace utility marketing inovační jednotky do prostředí mezinárodní reklamní agentury Leo Burnett

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Implementace utility marketing inovační jednotky do prostředí mezinárodní reklamní agentury Leo Burnett

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Implementace utility marketing inovační jednotky do prostředí mezinárodní reklamní agentury Leo Burnett
Autor: Pavlečka, Václav
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato práce popisuje implementaci utility marketing inovační jednotky Farmhouse do prostředí mezinárodní komunikační agentury Leo Burnett od stádia ideového záměru, přes přehled trhu, nastavení interních procesů až po přípravu komunikační kampaně ke spuštění provozu inovač-ní jednotky. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení pojmu utility marketing, jeho zařazení k příbuzným pojmům v rámci teorie marketingové komunikace. Dále řeší rozšíření portfolia nabízených služeb agentury po začlenění inovační jednotky. Cílem praktické části je nastavení procesů uvnitř agentury Leo Burnett, nastavení procesů v rámci inovační jednotky, vzájemná spolupráce obou značek. Výzkum se soustředí na využitelnost jednotky Farmhouse. Hlavní otázkou je, zda utility marketing inovační jednotka dovede zvýšit atraktivitu komunikační agentury, zda může být její existence jedinečným prodejním argumentem a zda se na trhu značka Farmhouse a její produkty úspěšně etabluje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30420
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 36830


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pavlečka_2014_dp.pdf 13.58Mb PDF Zobrazit/otevřít
pavlečka_2014_vp.doc 153.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pavlečka_2014_op.doc 156.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet