Marketingové komunikace a faktory výběru klubové dovolené CK Fischer, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace a faktory výběru klubové dovolené CK Fischer, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace a faktory výběru klubové dovolené CK Fischer, a.s.
Autor: Bendová, Martina
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci CK Fischer, a.s. a na faktory ovlivňující výběr klubové dovolené této cestovní kanceláře. Teoretická část obsahuje základní poznatky z oblasti cestovního ruchu, marketingu služeb, marketingu cestovního ruchu a marketingového mixu. Praktická část přímo navazuje na část teoretickou a představuje CK Fischer, a.s. a její marketingový mix. V závěru jsou na základě poznatků zjištěných z rozboru marketingového mixu a dotazníkového šetření navrhnuta vlastní doporučení ke zlepšení marketingové komunikace cestovní kanceláře.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30436
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 36853


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bendová_2014_dp.pdf 1.578Mb PDF Zobrazit/otevřít
bendová_2014_vp.doc 153.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bendová_2014_op.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet