Text na webových stránkách a jeho vliv na konverze

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Text na webových stránkách a jeho vliv na konverze

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Text na webových stránkách a jeho vliv na konverze
Autor: Doleželová, Aneta
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Práce zkoumá optimální podobu webového textu, který pozitivně ovlivňuje konverze. Smyslem práce je předložit copywriterům návod pro tvorbu skutečně efektivních prodejních textů. V teoretické části jsou definovány copywritingové postupy, prostřednictvím kterých lze docílit vysokého konverzního poměru. Jednotlivé teze budou ověřeny pomocí individuálních rozhovorů a vlastní analýzy dvou webových textů, z nichž jeden byl napsán profesionálním copywriterem a druhý nikoli. Závěry práce poslouží k tvorbě konverznějších webových stránek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30442
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 36861


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
doleželová_2014_dp.pdf 2.613Mb PDF Zobrazit/otevřít
doleželová_2014_vp.doc 134.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
doleželová_2014_op.doc 156Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet