Analýza poptávky po novém produktu firmy Profonda Culina, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza poptávky po novém produktu firmy Profonda Culina, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza poptávky po novém produktu firmy Profonda Culina, s.r.o.
Autor: Tomečková, Petra
Vedoucí: Mahdal, Marek
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce bude provést marketingový průzkum pro rozšíření nabídky produktů firmy Profonda Culina, s. r. o., který bude nabízet nový druh etiket na zavařeniny. Teoretická část práce bude zaměřena na vymezení souvisejících marketingových pojmů a pojmů marketingového výzkumu. Analytická část práce se bude zabývat aplikací zvolených analýz a celkovým zhodnocením nasbíraných informací. Poznatky získané těmito metodami pomohou firmě získat informace nezbytné pro rozhodnutí, zda tento výrobek uvést na trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30446
Datum: 2014-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 36866


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tomečková_2014_dp.pdf 1.517Mb PDF Zobrazit/otevřít
tomečková_2014_vp.pdf 542.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
tomečková_2014_op.pdf 724.9Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet