Vstup značky Tiger na Český trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vstup značky Tiger na Český trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vstup značky Tiger na Český trh
Autor: Konečná, Žaneta
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vstupu firmy na zahraniční trh. V teoretické části práce se autorka zabývá marketingem na mezinárodním trhu a také formuluje specifika interkulturního marketingu. Cílem práce je analyzovat vnímání produktů obchodního řetězce Tiger, zvažující vstup na český trh, českým spotřebitelem. V praktické části autorka využívá teoretického základu pro charakteristiku firmy Tiger, analýzy její konkurence a pozornost věnuje specifikům českého spotřebitele. Následně provede průzkum, kterým zjišťuje, jak spotřebitelé hodnotí produkty Tiger v jednotlivých kategoriích. Konfrontací primárních a sekundárních informací zjišťuje autorka, jak by český spotřebitel vnímal produkty Tigeru a podá firmě návrhy a doporučení ohledně vstupu na český trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30465
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 36886


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
konečná_2014_dp.pdf 2.286Mb PDF Zobrazit/otevřít
konečná_2014_vp.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
konečná_2014_op.doc 157Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet