Sociální reklmana se zaměřením na protikuřácké kampaně

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální reklmana se zaměřením na protikuřácké kampaně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální reklmana se zaměřením na protikuřácké kampaně
Autor: Koudelková, Marcela
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá funkčnosti protikuřáckých kampaní. Jejím hlavním cílem je zjistit, který z emocionálních apelů protikuřáckých kampaní působí na kuřáky a nekuřáky nejvíce. Sekundárním cílem práce je pak zjistit, zdali vnímají mladí kuřáci a nekuřáci pro-tikuřácké kampaně stejným, nebo odlišným způsobem. Teoretická část této práce se zabývá pojmem sociální marketing a sociální reklama. V této části práce jsou rovněž popsány protikuřácké kampaně z různých koutů světa. Nedílnou součástí teoretické části jsou rovněž i kapitoly věnované emocionálním apelům v reklamě a metodologii práce. Praktická část této práce je rozdělena na tři kapitoly. První kapitola analyzuje výsledky focus group, která byla realizována se skupinou nekuřáků. Druhá kapitola analyzuje výsledky focus group, která byla realizovaná se skupinou kuřáků. Poslední kapitola praktické části porovnává výsledky obou focus group.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30466
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 36887


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
koudelková_2014_dp.pdf 3.908Mb PDF Zobrazit/otevřít
koudelková_2014_vp.doc 150Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
koudelková_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet