Návrh reklamní kampaně vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh reklamní kampaně vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh reklamní kampaně vybrané společnosti
Autor: Mejsnarová, Anna
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Teoretická část bakalářské práce obsahuje rešerši odborné literatury zabývající se marketingem a marketingovými komunikacemi. Rozsáhleji se rozebírá social media marketing, mobilní marketing a on-line reklama. Na počátku praktické části je představen podnik, o kterém z důvodu mlčenlivosti hovoříme jako o společnosti XY. Všechna data jsou převedena v určitém koeficientu. Dále se zabýváme tvorbou reklamní kampaně dle struktury návrhu reklamní kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30473
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 36894


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mejsnarová_2014_dp.pdf 2.134Mb PDF Zobrazit/otevřít
mejsnarová_2014_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mejsnarová_2014_op.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet