Motiv strachu v sociální reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Motiv strachu v sociální reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Motiv strachu v sociální reklamě
Autor: Mitevová, Cynthia
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá motivem strachu v sociální reklamě. Teoretická část popisuje především sociální reklamu, její formování, principy a cíle. Dále se zabývá se sociální reklamou spojenými emocemi a reklamními apely s důrazem na motiv strachu. Praktická část práce zkoumá a analyzuje motiv strachu v sociální reklamě prostřednictvím její audiovizuální formy videí, výzkumnou metodou focus group. Výzkum je součástí práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30474
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 36895


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mitevová_2014_dp.pdf 1.194Mb PDF Zobrazit/otevřít
mitevová_2014_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mitevová_2014_op.doc 122.3Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet