Ambientní média a jejich využití v sociální reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Ambientní média a jejich využití v sociální reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Ambientní média a jejich využití v sociální reklamě
Autor: Šafaříková, Barbora
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá ambientními médii a jejich využití v sociální reklamě se zaměřením na protikuřácké kampaně, využívající ambientní médium. Teoretická část ob-jasňuje pojmy sociální marketing (včetně komunikačního mixu), sociální reklama, apely, emoce. Zejména emoce strachu, které sociální reklama nejčastěji využívá a dále se soustředí na pojem ambientní marketing, jeho vznik a charakteristika. V praktické části proběhne výzkum vybraných protikuřáckých kampaní a diskuze nad jednotlivými vzorky s CS skupinou, kuřáky a jejich názory na netradiční kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30487
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 36909


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šafaříková_2014_dp.pdf 1.716Mb PDF Zobrazit/otevřít
šafaříková_2014_vp.doc 150Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šafaříková_2014_op.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet