Využití ambientních médií v sociální reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití ambientních médií v sociální reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití ambientních médií v sociální reklamě
Autor: Šidlo, Petr
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Teoretická část bakalářské práce se věnuje sociální reklamě, její historii, jednotlivým cílům, etickým aspektům a její úloze v sociálním marketingu. Stejně tak pojednává o problematice ambientních médií, jejich začlenění do klasifikace reklamních nosičů a charakteristických vlastnostech, podle nichž jsou děleny na několik typů. Obě tato témata jsou následně propojena v úvodu praktické části, kde je uvedeno několik ukázek realizovaných sociálních kampaní využívajících ambientní média. Díky tomu je následně vybrána vhodná sociální kampaň, které se týká realizovaný marketingový průzkum. Ten je zaměřen na komunikační efekt zkoumaného ambientního média s cílem zjistit, jestli v případě dané kampaně může ambientní médium sloužit jako primární zdroj informací sociální kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30488
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 36910


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šidlo_2014_dp.pdf 2.946Mb PDF Zobrazit/otevřít
šidlo_2014_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šidlo_2014_op.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet