Možnosti a využití kinoreklamy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Možnosti a využití kinoreklamy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Možnosti a využití kinoreklamy
Autor: Vrzala, Jakub
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na zjištění efektivity jednosálových kin v rámci mediamixu v České republice. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů z oblasti marketingových komunikací, charakteristikou marketingového mixu, mediamixu a specifikací metod měře-ní investic do médií. Tato část také vymezuje pojem kino jako médium. Praktická část se zabývá možnostmi využití jednosálových kin v rámci marketingové komunikace. Součástí práce jsou také hloubkové rozhovory s klienty a mediálními agenturami, kteří jednosálová kina v rámci svých reklamních kampaní využívají. Na základě hloubkových rozhovorů je možné určit efektivitu tohoto média.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30492
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 36914


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vrzala_2014_dp.pdf 1.536Mb PDF Zobrazit/otevřít
vrzala_2014_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vrzala_2014_op.doc 148Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet