Multi level marketing

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Multi level marketing

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Multi level marketing
Autor: Fleissigová, Andrea
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Tématem teto diplomové práce je Multi level marketing a hlavním cílem práce je odhalit vnímání multi level marketingu českou populací. Práce se nejdříve soustředí na přímý prodej, jako součást marketingového mixu. Zabývá se též historií přímého prodeje a jeho výhodami se zmínkou fungování přímého prodeje na území České republiky. Svou pozornost práce věnuje i nákupnímu chování a osobnosti prodejce i zákazníka. Popisuje vznik a podmínky multilevel marketingu a především jeho historii. Zmiňuje i nebezpečné pyramidové hry. V praktické části je pak zpracováván rozsáhlý výzkum se třemi dílčími výzkumy - kvanitativní dotazníkové šetření odhalující vnímání multilevel marketingu a dva kvalitativní - individuální rozhovory s obyvateli USA demonstrující jejich postoj k MLM a česká Focus Group zjišťující konkrétní motivy vnímání multi level marketingu českou populací. V projektové části práce představuje návrh komunikace pro konkrétní MLM společnost působící v ČR.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30502
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 36970


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
fleissigová_2014_dp.pdf 4.601Mb PDF Zobrazit/otevřít
fleissigová_2014_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
fleissigová_2014_op.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet