Návrh marketingového plánu pro N-yoj Dance Team

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh marketingového plánu pro N-yoj Dance Team

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh marketingového plánu pro N-yoj Dance Team
Autor: Hučík, Libor
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Účelem diplomové práce je navrhnout marketingový plán pro N-yoj Dance Team, který bude moci posloužit jako výchozí dokument pro management skupiny v příštích letech. První část se zabývá sběrem teoretických informací, jejich analýze a následné interpretaci. Druhá praktická část poskytuje prostor pro vytvoření profilu N-yoj Dance Team, analýze současných komunikačních aktivit a analýze konkurenčního prostředí. Ve třetí projektové části je navržen marketingový plán obsahující specifické marketingové strategie. Poslední část obsahuje také návrh spolupráce s vybranými neziskovými organizacemi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30503
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 36972


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hučík_2014_dp.pdf 2.294Mb PDF Zobrazit/otevřít
hučík_2014_vp.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hučík_2014_op.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet