Internetový marketing v hudebním vydavatelství a jeho vliv na Generaci Y

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Internetový marketing v hudebním vydavatelství a jeho vliv na Generaci Y

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Internetový marketing v hudebním vydavatelství a jeho vliv na Generaci Y
Autor: Janků, Radek
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tato diplomová práce je zaměřena na komunikační aktivity hudebního vydavatelství Ty Nikdy Records s bližším zaměřením na propagaci internetovou a na vliv, který má digitální komunikace na současnou generaci mladých lidí Generaci Y. V teoretické části se práce zabývá definicí hudebního vydavatelství, vytyčením marketingového a komunikačního mixu a popisu možností propagace vydavatelství pomocí online médií. V praktické části jsou tyto teoretické poznatky aplikovány právě na vydavatelství Ty Nikdy Records. Jsou zhodnoceny všeobecné marketingové aktivity s důrazen na popis a rozbor online propagace. Projektová část se následně věnuje návrhu pro zlepšení komunikace vydavatelství v digitálním prostředí s ohledem na vytyčenou cílovou skupinu Generace Y.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30507
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 36976


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
janků_2014_dp.pdf 2.675Mb PDF Zobrazit/otevřít
janků_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
janků_2014_op.doc 154.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet