Analýza marketingové komunikace pořadu Tečka páteční noci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace pořadu Tečka páteční noci

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Rek, Adam
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:40Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:40Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30523
dc.description.abstract Tato diplomová práce si klade za cíl vytvořit analýzu marketingové komunikace pořadu Tečka páteční noci. V teoretické části práce zpracovává problematiku marketingu kultury, aplikuje poznatky na marketing hudebního průmyslu a popisuje vývoj médií až do součas-ného digitálního věku. Práce definuje Českou televizi jako veřejnoprávní médium a hledá její závazky a povinnosti, které je nutné znát pro správné pochopení přístupu ČT ke kultuře a komunikaci. Třetí kapitolu tvoří přehled hlavních specifikací a forem komunikace na sociálních médiích. Praktická část práce obsahuje dvě samostatné analýzy. První z nich zkoumá televizní i internetové diváky. Druhá analýza se pak zabývá pouze prostředím so-ciálních médií. Obě analýzy hledají souvislosti mezi kvalitou obsahu a interakcemi lidí. Poslední, projektová část práce pak stručně nastiňuje hlavní problémy a navrhuje opatření, která by celkovou úroveň komunikace pořadu mohla povýšit.
dc.format 134 s. (194 742 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject kultura cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject ČT cs
dc.subject Česká cs
dc.subject televize cs
dc.subject sociální cs
dc.subject média cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Twitter cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject sledovanost cs
dc.subject engagement cs
dc.subject marketing en
dc.subject culture en
dc.subject communication en
dc.subject CT en
dc.subject Czech en
dc.subject television en
dc.subject social en
dc.subject media en
dc.subject Facebook en
dc.subject Twitter en
dc.subject Instagram en
dc.subject viewership en
dc.subject engagement en
dc.title Analýza marketingové komunikace pořadu Tečka páteční noci
dc.title.alternative Analysis of Marketing Communication of the Tečka páteční noci TV Show
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2014-05-20
dc.description.abstract-translated This thesis aims to create an analysis of a marketing communication of a television program Tečka páteční noci. The theoretical part of the thesis processes an issue of the marketing of culture, applies knowledge to the music industry marketing and describes the evolution of media up to the current digital age. The thesis defines Czech television as a public medium, it seeks its obligations and responsibilities, which are needed to be known for understanding the Czech TV approach to culture and communication. The third chapter consists of an overview of the specifications and forms of communication in social media. The practical part contains two separate analyzes. The first examines a television and In-ternet audience. The second analysis deals only with the social media environment. Both analyzes are looking for a connection between a quality content and an interactions of peo-ple. The last part, the project part, briefly outlines the main issues and proposes measures, which could improve the overall level of the program.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36993
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-18


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
rek_2014_dp.pdf 2.751Mb PDF Zobrazit/otevřít
rek_2014_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
rek_2014_op.doc 154.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet