Vstup absolventů oboru marketingových komunikací na trh práce

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vstup absolventů oboru marketingových komunikací na trh práce

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vstup absolventů oboru marketingových komunikací na trh práce
Autor: Zemánková, Jana
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou zvyšování uplatnění absolventů oboru marketingových komunikací. Rozdíl mezi kompetencemi nabytými studiem na FMK a kompetencemi požadovanými zaměstnavateli nabízí prostor pro vznik kurzů při univerzitním Job centru. Na základě analýz z prostředí trhu práce jsou vyvozeny oblasti, ve kterých by mohlo dojít k zefektivnění a nabytí klíčových kompetencí požadovaných budoucím zaměstnavatelem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30528
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 37001


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zemánková_2014_dp.pdf 3.036Mb PDF Zobrazit/otevřít
zemánková_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zemánková_2014_op.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet