Nové trendy v marketingové komunikaci. Artvertising

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nové trendy v marketingové komunikaci. Artvertising

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nové trendy v marketingové komunikaci. Artvertising
Autor: Částková, Jana
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá artvertisingem, novým trendem v oblasti marketingových ko- munikacích. Vzhledem k tomu, ţe pojem artvertising doposud nebyl jednotně teoreticky zpracován, je teoretická část zaměřena na vyplnění této mezery. Zahrnuje zmapovaní pů- vodu tohoto pojmu, opodstatňuje jeho vnitřní funkční princip prostřednictvím dílčích mar- ketingových přístupů a navrhuje definici tohoto pojmu. Praktická část je věnována rozboru značky Absolut a vybraných kampaní naplňujících podstatu artvertisingu. Výzkumná část se zabývá předprojektovým výzkumem české umělecké scény a vyhodnocením východisek pro vypracováni části projektové.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30534
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 37019


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
částková_2014_dp.pdf 2.951Mb PDF Zobrazit/otevřít
částková_2014_vp.doc 154Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
částková_2014_op.doc 154Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet