Marketingový komunikační plán k projektu Otevřené inovace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový komunikační plán k projektu Otevřené inovace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový komunikační plán k projektu Otevřené inovace
Autor: Kostka, David
Vedoucí: Kamenčák, Jaroslav
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je navržení marketingového komunikačního plánu k projektu Otevřené inovace. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska vztahující se k tématu práce. Obsahem praktické části je nejprve představení společnosti - provozovatele projektu a poté projekt samotný. Dále budou zpracovány analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a navržen marketingový komunikační plán včetně rozpočtu a časového harmonogramu. Nakonec bude vypracován návrh na měření efektivnosti jednotlivých nástrojů komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30617
Datum: 2014-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 37117


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kostka_2014_dp.pdf 2.325Mb PDF Zobrazit/otevřít
kostka_2014_vp.pdf 879.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
kostka_2014_op.pdf 787.2Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet