Návrh marketingového plánu svatebního salonu Bonetka

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh marketingového plánu svatebního salonu Bonetka

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh marketingového plánu svatebního salonu Bonetka
Autor: Maňásková, Jitka
Vedoucí: Fryštácká, Michaela
Abstrakt: Obsahem bakalářské práce je vypracování marketingového plánu svatebního salonu Bonetka. Práce tvoří dvě části, teoretickou a analytickou. V teoretické části jsou uvedeny poznatky vztahující se k tématu práce. Krátké seznámení s pojmy, jako je marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, marketingový plán. V analytické části je obsahem, definování poslání a cílů firmy, situační analýza a zvolení vhodné strategie za účelem dosažení cílů firmy a také spokojenosti nových zákazníků. Firma díky navrhovanému marketingovému plánu dostane nový nadhled na situaci a bude mít možnost vylepšit své postavení na trhu a dosáhnout svých cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30625
Datum: 2014-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 37125


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
maňásková_2014_dp.pdf 2.609Mb PDF Zobrazit/otevřít
maňásková_2014_vp.pdf 673.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
maňásková_2014_op.pdf 636.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet