Zdokonalenie marketingového mixu hotela Štefánik ****

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zdokonalenie marketingového mixu hotela Štefánik ****

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zdokonalenie marketingového mixu hotela Štefánik ****
Autor: Zmeková, Adela
Vedoucí: Boháčová, Zuzana
Abstrakt: Hlavným cieľom bakalárskej práce je spracovanie marketingového mixu pre hotel Štefánik****, ktorý ponúka svojím zákazníkom širokú škálu služieb. Bakalárska práca je zložená z dvoch hlavných častí. Teoretická časť je orientovaná na problematiku týkajúcu sa marketingu služieb, konkurencie, ale predovšetkým marketingového mixu vrátane všetkých jeho častí a zvolených analýz. Praktická časť je uvedená predstavením firmy a ukážkou najbližších konkurentov. Potom nadväzuje spracovanie PEST a SWOT analýzy, ktoré budú viesť k získaniu potrebných informácií za účelom zhodnotenia súčasnej situácie firmy na trhu služieb. Potom na základe vykonaných analýz bude spracovaný marketingový mix. V záveru práce sú navrhnuté odporučenia, ktoré povedú k zlepšeniu marketingových aktivít vo firme.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30646
Datum: 2014-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 37152


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zmeková_2014_dp.pdf 2.169Mb PDF Zobrazit/otevřít
zmeková_2014_vp.pdf 569.5Kb PDF Zobrazit/otevřít
zmeková_2014_op.pdf 702.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet