Hodnotová orientace a využití apelů v tiskové reklamě v České republice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Hodnotová orientace a využití apelů v tiskové reklamě v České republice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Hodnotová orientace a využití apelů v tiskové reklamě v České republice
Autor: Roubalíková, Jana
URI: http://hdl.handle.net/10563/30677
Datum: 2007-07-11
Vydavatel: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Počet stran: 203
Dostupnost: Bez omezení


Abstrakt:

Disertační práce se zabývá hodnotovou orientací spotřebitelů v České republice se zaměřením na oblast marketingu, speciálně se týká tiskové reklamy. V reklamě, a nejen tiskové, jsou správně zvolené hodnoty jedním ze základních prvků úspěšnosti reklamy. Disertační práce vychází z poznatků, které definovali vědci S. Schwartz, R. W. Pollay, G. Hofstede a další. Jedním z cílů disertační práce bylo provést komparaci vzájemných vazeb mezi hodnotovou orientací obyvatel ČR a skutečností, která se odráží v tiskové reklamě. Disertační práce si také kladla za cíl zjistit, jaké reklamní apely, informační obsah, strategie sdělení, formát sdělení a způsob realizace, se vyskytuje v tiskové reklamě v České republice. Hlavním cílem disertační práce bylo charakterizovat, které reklamní apely v tiskové reklamě jsou nejvhodnější pro spotřebitele v České republice a navrhnout fungující apely pro čtyři věkové skupiny a také zvlášť pro muže i ženy pro tiskovou reklamu s využitím hodnotové orientace ČR.

Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
roubalíková_2007_dp.pdf 8.984Mb PDF Zobrazit/otevřít
roubalíková_2007_vp.pdf 794.9Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet