Analýza marketingové komunikace ve firmě EverLift, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace ve firmě EverLift, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace ve firmě EverLift, s.r.o.
Autor: Paloušková, Eva
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace firmy EverLift, s.r.o. Teo-retická část práce zahrnuje poznatky z analýzy jak marketingového mixu, tak komunikač-ního mixu. V praktické části je představena firma EverLift, s.r.o., ve které byla samotná analýza provedena. Cílem práce bylo zjistit, zda firma využívá marketingovou komunikaci efektivně a jak by ji mohla vylepšit. Na základě zjištěných informací jsou uvedena doporu-čení, která jsou následně podrobena nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30866
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 30423


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
paloušková_2014_dp.pdf 2.165Mb PDF Zobrazit/otevřít
paloušková_2014_vp.doc 127.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
paloušková_2014_op.doc 126.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet