Analýza využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v organizaci XYZ

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v organizaci XYZ

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v organizaci XYZ
Autor: Podhorný, Petr
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Předmětem této bakalářské práce je marketingový komunikační mix. Teoretická část práce se zabývá popisem nástrojů marketingového komunikačního mixu. Cílem bakalářské práce je analyzovat využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v Organizaci XYZ.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30867
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 30426


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
podhorný_2014_dp.pdf 1.620Mb PDF Zobrazit/otevřít
podhorný_2014_vp.doc 127Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
podhorný_2014_op.doc 85.09Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet