Využití nástrojů marketingového mixu ke zvýšení prodeje na trhu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití nástrojů marketingového mixu ke zvýšení prodeje na trhu |
Autor: |
Horáková, Hana
|
Vedoucí: |
Šilhánová, Jana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá nástroji marketingového mixu potřebné ke zvýšení prodeje. Práce je rozdělena do dvou částí, které tvoří teoretickou a praktickou část. První část obsahuje teoretické poznatky, které se aplikují v praktické části. Také obsahuje informace o historii vzniku piva, nástroje marketingového mixu, SWOT analýzu a marketingový výzkum. V praktické části jsou obsaženy: informace o historii podniku, popis současného marketingového mixu, analýza SWOT a dotazníkové šetření. Jednotlivé části marketingového mixu obsahují zhodnocení aktuální situace v podniku a následné navrhnutí optimálního řešení ke zvýšení prodeje na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30990
|
Datum:
|
2015-03-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
40994
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet