Využití nástrojů marketingového mixu ke zvýšení prodeje na trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití nástrojů marketingového mixu ke zvýšení prodeje na trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití nástrojů marketingového mixu ke zvýšení prodeje na trhu
Autor: Horáková, Hana
Vedoucí: Šilhánová, Jana
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá nástroji marketingového mixu potřebné ke zvýšení prodeje. Práce je rozdělena do dvou částí, které tvoří teoretickou a praktickou část. První část obsahuje teoretické poznatky, které se aplikují v praktické části. Také obsahuje informace o historii vzniku piva, nástroje marketingového mixu, SWOT analýzu a marketingový výzkum. V praktické části jsou obsaženy: informace o historii podniku, popis současného marketingového mixu, analýza SWOT a dotazníkové šetření. Jednotlivé části marketingového mixu obsahují zhodnocení aktuální situace v podniku a následné navrhnutí optimálního řešení ke zvýšení prodeje na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30990
Datum: 2015-03-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 40994


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
horáková_2015_dp.pdf 2.319Mb PDF Zobrazit/otevřít None
horáková_2015_op.pdf 808.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None
horáková_2015_vp.pdf 610.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet