Návrh na zlepšení marketingového mixu herny

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh na zlepšení marketingového mixu herny

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh na zlepšení marketingového mixu herny
Autor: Žáková, Tereza Viktorie
Vedoucí: Blecha, Petr
Abstrakt: Úkolem práce, nazvané "Návrh na zlepšení marketingového mixu dětské herny", je navrhnout doporučení vedoucí ke zvýšení návštěvnosti. Návrhy se budou opírat o poznatky získané z dotazníkového šetření mezi návštěvníky a provedených marketingových analýz. Teoretická část se zabývá problematikou služeb, objasní pojem marketingový mix, definuje marketingové analýzy, v neposlední řadě se bude zabývat otázkou marketingového výzkumu a dotazníků. Součástí praktické části je kromě zmíněných dotazníků také analýza současného stavu marketingového mixu, situační analýza a SWOT analýza. V závěru této práce jsou uvedena samotná doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31004
Datum: 2015-03-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 41009


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
žáková_2015_dp.pdf 2.350Mb PDF Zobrazit/otevřít None
žáková_2015_op.pdf 625.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None
žáková_2015_vp.pdf 615.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet