Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve Sportcentru Želva

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve Sportcentru Želva

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve Sportcentru Želva
Autor: Vyrubalová, Jarmila
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je návrh reálného řešení zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky Sportcentra Želva v Dubňanech. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy problematiky CRM a slouží jako podklad pro praktickou část práce. Praktická část se věnuje představení Sportcentra Želva, analýze současného stavu řízení vztahů se zákazníky a odhaluje nedostatky v oblasti CRM. Za pomoci výsledků analytické části je zpracován projekt, jehož hlavním cílem je navrhnout reálné řešení, které povede ke zlepšení dosavadních vztahů se zákazníky sportovního centra.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31137
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Podniková ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 33936


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vyrubalová_2015_dp.pdf 2.356Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vyrubalová_2015_op.pdf 1.007Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vyrubalová_2015_vp.docx 24.08Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet