Projekt tvorby konkurenční strategie obuvnické firmy BEVAP, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt tvorby konkurenční strategie obuvnické firmy BEVAP, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt tvorby konkurenční strategie obuvnické firmy BEVAP, s.r.o.
Autor: Blahušová, Lenka
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá formulováním takové konkurenční strategie, která by co nejlépe napomohla efektivněji realizovat záměry společnosti na obuvnickém trhu. Teoretická část obsahuje teoretická doporučení při pohledu na definování konkurenční strategie s důrazem na konkurenční výhody a jejich zdroje. Základem praktické části je analýza současné situace v obuvnického průmyslu a analýza konkurenční prostředí firmy a stanovuje i další prvky konkurenční strategie. Na základě závěrů situační analýzy je navrhnuta vhodná konkurenční strategie pro úspěšný konkurenční boj a dosažení podnikových záměrů na tuzemském trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/311
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2011
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 3770


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
blahušová_2006_dp.pdfZablokované 3.568Mb PDF
blahušová_2006_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
blahušová_2006_op.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet