Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se společnostmi MO BALA s.r.o. a Čepos a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se společnostmi MO BALA s.r.o. a Čepos a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se společnostmi MO BALA s.r.o. a Čepos a.s.
Autor: Kučerová, Lenka
Vedoucí: Komínková, Miroslava
Abstrakt: Tématem mé bakaklářské práce je analýza spokojenosti maloobchodních prodejen se společnostmi MO BALA s.r.o. a Čepos a.s. Úspěch firem je posledních letech založen na přizpůsobení se potřebám zákazníka. Práci jsem rozdělila na dvě části. V teoretické části jsem podle literárních zdrojů vysvětlila podstatu marketingu, analýzy marketingového prostředí, marketingový výzkum, jeho cíl, zdroje dat, metody a techniky sběru dat a jeho využití. V praktické části zjišťuji na základě dotazníkového šetření spokojenost zákazníků se společnostmi MO BALA s.r.o. a Čepos a.s. Výsleky analyzuji a znázorňuji pomocí tabulek a grafů. Cílem mé bakalářské práce je vyhodnocení výsledků a snaha navrhnout řešení vedoucí k maximalizaci spokojenosti maloobchodních prodejen se společnostmi BALA s.r.o. a Čepos a.s. Společnostem navrhuji tyto poznatky realizovat v praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3120
Datum: 2007-05-18
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav informatiky a statistiky
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 6887


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kučerová_2007_bp.pdf 961.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
kučerová_2007_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kučerová_2007_op.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet