Multimediální instalace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Multimediální instalace

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Ondroušek, Václav
dc.contributor.author Kotian, Juraj
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:28:19Z
dc.date.available 2015-07-24T12:28:19Z
dc.date.issued 2014-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31615
dc.description.abstract V diplomové práci se zabývám tvorbou interaktivní multimediální instalace, prostřednictvím které vyjadřuji svůj subjektivní pohled na problémy dnešní společnosti, konkrétně mamonu. Popisuji celkový proces vývoje instalace od prvních skic, přes mechanické komponenty až po konečnou podobu a rozmístění instalace. Z hlediska softwaru se věnuji více možnostem grafických programovacích prostředí, z nichž jsem si na základě jejich vlastností a mých schopností vybral ten nejvhodnější. Samotná instalace vtahuje diváka do centra dění (pomocí hloubkového senzoru Microsoft Kinect pro Xbox 360) a zároveň se snaží nenásilnou formou donutit ho zamyslet se.
dc.format 57 s. (59 000 znaků)
dc.format.extent 17942038
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject multimediální instalace cs
dc.subject interaktivní objekt cs
dc.subject grafické programovací prostředí cs
dc.subject mamon cs
dc.subject Kinect cs
dc.subject Arduino cs
dc.subject Processing cs
dc.subject Multimedia Installation en
dc.subject Interactive Object en
dc.subject visual programming Interface en
dc.subject Mammon en
dc.subject Kinect en
dc.subject Arduino en
dc.subject Processing en
dc.title Multimediální instalace
dc.title.alternative Multimedia Installation
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrůza, Tomáš
dc.date.accepted 2015-06-19
dc.description.abstract-translated In his MA thesis the author deals with the creation process of interactive multimedia installation, through which he seeks to express his subjective opinion regarding the contemporary society, mammon in particular. The author focuses on the entire installation development process, from early sketches; through assembling mechanic parts; to the final tweaks and the actual installation arrangement. From the perspective of software, the author explores multiple options of visual programming interfaces. Having analyzed their unique features and taking into account his skills, the author recommends the most appropriate visual programming interface. The installation aims to draw the audience into the actual centre of events, through the use of depth motion controller, specifically Microsoft Kinect for Xbox 360, while it also attempts to make the audience think deeper about greed or material wealth.
dc.description.department Ateliér Digitální design
dc.thesis.degree-discipline Multimédia a design - Digitální design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Digital Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA.
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 37933
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-05-15


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kotian_2015_dp.pdf 17.11Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kotian_2015_op.doc 90Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kotian_2015_vp.doc 86Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet