Mentoring jako nástroj profesního rozvoje učitelů základních a středních škol ve Zlínském kraji

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Mentoring jako nástroj profesního rozvoje učitelů základních a středních škol ve Zlínském kraji

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Mentoring jako nástroj profesního rozvoje učitelů základních a středních škol ve Zlínském kraji
Autor: Lepková, Michaela
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá mentoringem jako nástrojem profesního rozvoje učitelů. Teoretická část nejprve vymezuje učitele a jeho role, kompetence a profesní rozvoj uskutečňující se formou dalšího vzdělávání. Poté se teoretická část zaměřuje již konkrétně na mentoring a jeho vymezení, fáze a uplatnění ve školství. Definovány jsou také základní související pojmy jako mentor a mentee. Praktická část práce se věnuje mentoringu jako nástroji profesního rozvoje učitelů základních a středních škol ve Zlínském kraji. Přínos kurzu mentoringu pro učitele je zkoumán pomocí dotazníkového šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31769
Datum: 2015-01-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 38222


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
lepková_2015_dp.pdf 1.966Mb PDF Zobrazit/otevřít None
lepková_2015_op.doc 53Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
lepková_2015_vp.doc 60Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet