Mentoring jako metodická podpora začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Mentoring jako metodická podpora začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Mentoring jako metodická podpora začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji
Autor: Strojilová, Tereza
Vedoucí: Suchánková, Eliška
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá mentoringem jako jednou z forem metodické podpory začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji. Teoretická část se skládá ze dvou hlavních kapitol. První kapitola pojednává o mentoringu v obecné rovině, druhá se vztahuje k mentoringu v oblasti školství, což je klíčovou problematikou pro tuto diplomovou práci. Praktická část diplomové práce je tvořena kvantitativním výzkumem formou sebehodnotících dotazníků. Tato část je zaměřena na zjišťování celkové úrovně vnímané kvality výchovně vzdělávacího procesu z pohledu učitelů vybraných mateřských škol ve Zlínském kraji a také na stanovení úrovně vnímané kvality výchovně vzdělávacího procesu v jednotlivých oblastech před poskytováním metodické podpory učitelům a po jejím poskytování. Přínos této práce spočívá ve zjištění úrovně kvality metodické podpory u začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji, která poukazuje na kvalitu vzdělávání v České republice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31776
Datum: 2015-01-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 38230


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
strojilová_2015_dp.pdf 14.77Mb PDF Zobrazit/otevřít None
strojilová_2015_op.doc 56Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
strojilová_2015_vp.doc 56Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet