Transformace rádia Frekvence 1 a reakce na změnu metodiky výzkumu poslechovosti a prodej reklamního času

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Transformace rádia Frekvence 1 a reakce na změnu metodiky výzkumu poslechovosti a prodej reklamního času

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Transformace rádia Frekvence 1 a reakce na změnu metodiky výzkumu poslechovosti a prodej reklamního času
Autor: Škoda, Miroslav
Vedoucí: Gregarová, Magda
Abstrakt: Řízení rozhlasové stanice z hlediska marketingových komunikací považuji za jeden z nejúčinnějších (a upřímně řečeno za skutečně nejúčinnější) způsobů dosahování plánovaných cílů. Přestože se má dosavadní praxe se týkala jen komerčních stanic, kde cílem je především dosažení tržního podílu a obchodního výsledku, platí tyto principy řízení jistě i pro nekomerční stanice. Řízení z pohledu marketingových komunikací je jen nástrojem k dosažení cíle a způsob jeho užití závisí na tom, jak je tento cíl definován. Transformace Frekvence 1 jsem se účastnil jako šéfdramaturg stanice. Zároveň jsem spolupracoval na transformaci rádia Bonton a na rozjezdu Rádia Info. V této práci shrnuji své poznatky o řízení rozhlasové stanice. Nehledejte "Moudra" s velkým "M". Řešení každé situace nakonec stejně závisí na kreativitě jednotlivce. Proto je část práce souborem jednotlivých praktických příkladů ilustrujících celý proces.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3197
Datum: 2007-04-18
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 18.04.2012
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4975


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
škoda_2007_dp.pdf 1.133Mb PDF Zobrazit/otevřít
škoda_2007_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
škoda_2007_op.doc 72.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet