Kulturní aspekty televizní reklamy na pivo

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Kulturní aspekty televizní reklamy na pivo

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Kulturní aspekty televizní reklamy na pivo
Autor: Kubíčková, Eliška
Vedoucí: Světlík, Jaroslav
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá sběrem, analyzováním a profilací reklamních apelů, formátů a provedení reklamních spotů zaměřených na pivo. Pozornost je zaměřena na vliv českých kulturních hodnot při užívání jmenovaných reklamních prvků v národní reklamě. V práci jsou analyzovány televizní reklamy na pivo pomocí vlastního výzkumu. Na základě zjištěných výsledků jsou poté profilovány jednotlivé části kreativní strategie zohledňující české kulturní prostředí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3219
Datum: 2007-04-19
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.04.2017
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4904


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kubíčková_2007_dp.pdfZablokované 783.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
kubíčková_2007_vp.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kubíčková_2007_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet