[NEOBHÁJENO] Sociální sítě - jejich využití pro malé a střední firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Sociální sítě - jejich využití pro malé a střední firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Sociální sítě - jejich využití pro malé a střední firmy
Autor: Chrástek, Martin
Vedoucí: Končitíková, Gabriela
Abstrakt: Cílem předložené bakalářské práce je analyzovat potenciál a možnosti propagace malých a středních firem přes sociální sítě. Teoretická část představuje nejvíce využívané sociální sítě v České republice i ve světě vhodné pro marketingové účely. Dále vysvětluje, jak by firmy měly postupovat při získávání zákazníků placenou i neplacenou formou, jak s nimi komunikovat a jak o své zákazníky pečovat. Cílem praktické části je získat, pomocí dotaz-níkového šetření, informace o současném stavu uživatelů sociálních sítí a posoudit, zda je prostředí sociálních sítí vhodné pro účely marketingových komunikací se zákazníky. V návaznosti na dotazníkové šetření jsem formuloval několik cílů, které jsou důležité z hlediska internetového marketingu. Dílčím cílem je stručné představení vybrané firmy, jejich aktivit a především analýza její marketingové komunikace. Dalším dílčím cílem praktické části je navržení řešení pro vyšší účinnost marketingové komunikace na sociál-ních u vybrané firmy a také návrh na zlepšení marketingové komunikace u příbuzných firem z daného oboru.
URI: http://hdl.handle.net/10563/32235
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: F 35234


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
chrástek_2015_dp.pdf 1.632Mb PDF Zobrazit/otevřít None
chrástek_2015_op.docx 27.44Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
chrástek_2015_vp.docx 29.49Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet