Identifikace překážek inkluzivního vzdělávání v současném základním školství

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Identifikace překážek inkluzivního vzdělávání v současném základním školství

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Identifikace překážek inkluzivního vzdělávání v současném základním školství
Autor: Rolencová, Magda
Vedoucí: Tannenbergerová, Monika
Abstrakt: Moje diplomová práce je zaměřena na inkluzivní vzdělávání v základním školství v České republice a na překážky v jeho rozvoji. V teoretické části uvádím informace odborníků o základních pojmech týkajících se inkluzivního vzdělávání, dále pak informace o kořenech jeho vzniku, požadavcích společnosti na jeho rozvoj a závěrem argumentaci pro právní a etická východiska rozvoje inkluzivního vzdělávání. V druhé části mé práce, praktické se snažím identifikovat pomocí drobného sociologického výzkumu překážky v rozvoji inkluzivního vzdělávání v současném základním školství v České republice. Obrátila jsem se na různé cílové skupiny, které jsou zainteresovány v oblasti vzdělávání na základních školách. Na základě analýzy a interpretace odpovědí těchto odborníků, jsem identifikovala nejmarkantnější překážky v rozvoji inkluzivního vzdělávání v základním školství v České republice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/32364
Datum: 2014-11-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Institut mezioborových studií
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 36059


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
rolencová_2015_dp.pdf 1.870Mb PDF Zobrazit/otevřít None
rolencová_2015_op.docx 20.78Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
rolencová_2015_vp.doc 54.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet