Projekt marketingového komunikačního plánu hydroizolačních fólií pro firmu Fatra, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového komunikačního plánu hydroizolačních fólií pro firmu Fatra, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového komunikačního plánu hydroizolačních fólií pro firmu Fatra, a.s.
Autor: Dvořák, Karel
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá návrhem konceptu marketingového komunikačního plánu pro společnost Fatra Napajedla, a.s.. Diplomová práce je složena z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje literární rešerši na danou problematiku marketingu na B2B trzích a nové formy marketingové komunikace. Praktická část obsahuje analýzy PESTE, Porterovu, SWOT a produktový benchmarking. V rámci praktické části je zpracován také kvalitativní marketingový výzkum. Celý návrh komunikačního plánu je podroben rizikové, nákladové a časové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33366
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 39041


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dvořák_2015_dp.pdf 2.178Mb PDF Zobrazit/otevřít
dvořák_2015_vp.docx 28.15Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
dvořák_2015_op.pdf 835.9Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet