Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě NIRVANA SYSTEMS s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě NIRVANA SYSTEMS s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě NIRVANA SYSTEMS s.r.o.
Autor: Baďura, Tomáš
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vytvoření projektu marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě společnosti Nirvana Systems s.r.o.. Teoretická část je zaměřena na oblast internetového marketingu a především pak sociálních sítí. V praktické části je zpracována Porterova analýza konkurenčních sil, jsou analyticky zhodnoceny aktivity společnosti na vybraných sociálních sítích, společně s konkurencí srovnána komunikace na Facebooku a zhodnoceny webové prezentace. Na základě těchto vstupních analýz je vypracována SWOT analýza. Výstupy těchto analýz jsou zpracovány při tvorbě projektu marketingové komunikace na vybraných sociálních sítích. Tento projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33418
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 39108


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
baďura_2015_dp.pdf 2.506Mb PDF Zobrazit/otevřít
baďura_2015_vp.docx 29.42Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
baďura_2015_op.pdf 633.2Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet