Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě NIRVANA SYSTEMS s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě NIRVANA SYSTEMS s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Baďura, Tomáš
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:28Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:28Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33418
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvoření projektu marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě společnosti Nirvana Systems s.r.o.. Teoretická část je zaměřena na oblast internetového marketingu a především pak sociálních sítí. V praktické části je zpracována Porterova analýza konkurenčních sil, jsou analyticky zhodnoceny aktivity společnosti na vybraných sociálních sítích, společně s konkurencí srovnána komunikace na Facebooku a zhodnoceny webové prezentace. Na základě těchto vstupních analýz je vypracována SWOT analýza. Výstupy těchto analýz jsou zpracovány při tvorbě projektu marketingové komunikace na vybraných sociálních sítích. Tento projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 87 s. (121 928 znaků)
dc.format.extent 2628756
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Socialní média cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject YouTube cs
dc.subject LinkedIn cs
dc.subject Zoomsphere cs
dc.subject Social media en
dc.subject Facebook en
dc.subject YouTube en
dc.subject LinkedIn en
dc.subject Zoomsphere en
dc.title Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě NIRVANA SYSTEMS s.r.o.
dc.title.alternative Project of Marketing Communication Focusing on Social Networks in Company NIRVANA SYSTEMS s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Mandincová, Zuzana
dc.date.accepted 2015-05-26
dc.description.abstract-translated Goal of this thesis is creation of a project of marketing communication focusing on social networks in company Nirvana Systems s.r.o.. The theoretical part is focused on internet marketing and especially on social networks. In the practical part is processed the Porter analysis of competitive forces, analytical evaluation of company activities on selected social networks, comparisson of competitors communication on Facebook and evalution of company and competitors web presentations. Based on this initial analysis SWOT analysis is created. The outcomes of these analyzes are processed in the creation of a project of marketing communication on selected social networks. For this project is elaborated time analysis, cost analysis and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39108
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View
baďura_2015_dp.pdf 2.506Mb PDF View/Open
baďura_2015_vp.docx 29.42Kb Microsoft Word 2007 View/Open
baďura_2015_op.pdf 633.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account