Projekt zavádění marketingové komunikace do společnosti XY

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavádění marketingové komunikace do společnosti XY

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavádění marketingové komunikace do společnosti XY
Autor: Klímková, Michaela
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace ve společ-nosti XY. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části je zpracována literární rešerše na téma marketingové komunikace, kde je čerpáno z české a zahraniční literatury. Analytická část se zaměřuje na představení společnosti XY, současný stav marketingové komunikace, následně je společnost XY podrobena situačním analýzám. Zde je zpracován benchmarking, PESTEL analýza, SWOT analýza a nakonec je proveden marketingový výzkum. Projekt zahrnuje stanovení cílů, cílových skupin, komunikační strategie a jednotlivé marketingové nástroje. Nakonec je vypracována nákladová, časová a riziková analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33419
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 39110


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
klímková_2015_dp.pdf 1.721Mb PDF Zobrazit/otevřít
klímková_2015_vp.docx 28.20Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
klímková_2015_op.docx 22.51Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet