Projekt zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve firmě K-Profi, spol. s r.o

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve firmě K-Profi, spol. s r.o

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve firmě K-Profi, spol. s r.o
Autor: Rektoříková, Barbora
Vedoucí: Barešová, Petra
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve společnosti K-Profi, spol. s r.o. Předložená práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části práce jsou obsaženy poznatky z odborné literatury a internetových serverů vztahující se k nástrojům marketingové komunikace se zaměřením na multilevel marketing. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou. V analytické části je nejprve charakterizována společnost K-Profi, spol. s r.o., dále je provedena analýza nástrojů marketingové komunikace a SWOT analýza společnosti. Závěrečná část je věnována řešení nedostatků týkající se marketingových nástrojů prostřednictvím navrženého projektu, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Navržený projekt by měl přispět k lepšímu využití nástrojů marketingové komunikace společnosti K-Profi, spol. s r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33426
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 39121


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
rektoříková_2015_dp.pdf 2.908Mb PDF Zobrazit/otevřít
rektoříková_2015_vp.docx 24.06Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
rektoříková_2015_op.pdf 748.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet