Marketingový plán firmy Stalmach sport pro rok 2015

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán firmy Stalmach sport pro rok 2015

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Skopalová, Barbora
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:30Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:30Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33429
dc.description.abstract Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu firmy Stalmach sport pro rok 2015. Diplomová práce je rozdělena na tři části. Teoretickou, praktickou a projektovou. V teoretické části práce je zpracována literární rešerše v oblasti marketingového plánování a marketingového mixu. V praktické části je představena firma Stalmach sport, je zanalyzováno využití marketingového mixu firmou a provedena analýza konkurence. Na základě informací, získaných v praktické části je navržena projektová část práce, jež obsahuje akční kroky v rámci využití marketingového mixu firmou, pro následující sezónu. Akční plán je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 111 s. (144 563 znaků)
dc.format.extent 4152192
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject reklama cs
dc.subject propagační prostředky cs
dc.subject marketing planning en
dc.subject marketing plan en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing-dumping strategy en
dc.subject advertising en
dc.subject promotions en
dc.title Marketingový plán firmy Stalmach sport pro rok 2015
dc.title.alternative The Marketing Plan of the Company Stalmach sport for Year 2015
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bijota, Vlastimil
dc.date.accepted 2015-05-29
dc.description.abstract-translated The main objective of this thesis is to create a marketing plan for the company Stalmach sport for year 2015. The thesis is divided into three parts: theoretical, practical and project. The theoretical part is handled by a literature review of marketing planning and marketing mix. In the practical part is introduced the firm Stalmach sport. Is aanalyzed the use of marketing mix by the firm and performed an analysis of competition. Based on the information obtained in the practical part is proposed project part of the thesis, which includes action steps in the marketing promotion of the company for the following season. The Action Plan is subject to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39124
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View
skopalová_2015_dp.pdf 3.959Mb PDF View/Open
skopalová_2015_vp.docx 28.35Kb Microsoft Word 2007 View/Open
skopalová_2015_op.docx 23.07Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account