Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Dynamic English
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Dynamic English |
Autor: |
Hradilová, Irena
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá současným stavem internetového marketingu v konkrétním tržním subjektu a předkládá inovační projekt pro zlepšení nedostatků v této oblasti. V teoretické části jsou shrnuty poznatky z oblasti internetového marketingu a utříděny nové trendy v tomto oboru. V praktické části je charakterizována společnost Dynamic English a je provedena řada analýz současného stavu marketingové komunikace se zaměřením na internetový marketing. Na základě těchto analýz byl vypracován komplexní projekt eliminující současné problémy a navrhující systematické řešení problematiky internetového marketingu, včetně konkrétních opatření s cílem dosažení vyšší konkurenceschopnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33436
|
Datum:
|
2015-02-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
39137
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet