Propagace doplňků stravy ve společnosti Walmark, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Propagace doplňků stravy ve společnosti Walmark, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Propagace doplňků stravy ve společnosti Walmark, a.s.
Autor: Martincová, Kateřina
Vedoucí: Zavřelová, Veronika
Abstrakt: V bakalářské práci autor analyzuje propagační aktivity doplňků stravy ve společnosti Walmark, a.s., která se zabývá výrobou a distribucí doplňků stravy a léčiv. Autor se v teoretické části zamýšlí nad problematikou doplňků stravy a jejich postavením na českém trhu, v analytické části popisuje historii a profil společnosti, ekonomické ukazatele a její konkurenci. Autor dále analyzuje nástroje marketingového mixu s důrazem na propagaci. Prostřednictvím marketingového výzkumu autor zkoumal postoj spotřebitelů ke značce Walmark, k jejím výrobkům, ceně a propagaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/334
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2635


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
martincová_2006_bp.pdfZablokované 4.056Mb PDF
martincová_2006_vp.doc 58Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
martincová_2006_op.doc 67.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet