Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti minipivovaru XY

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti minipivovaru XY

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti minipivovaru XY
Autor: Grmolcová, Alžběta
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix a konkurenceschopnost minipivovaru Pod ořechem v Petrově. Hlavním cílem práce je analýza současných marketingových aktivit podniku a navržení opatření, která povedou ke zlepšení jeho situace. Teoretickou část tvoří literární rešerše daného tématu, tedy marketingu, marketingového mixu, konkurence a metod pro posuzování situace podniku na poli jeho působení. Praktická část práce zahrnuje představení sledovaného podniku, jeho produktovou analýzu, analýzu vnitřních a vnějších vlivů, které na podnik působí a analýzu konkurence.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33677
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 39484


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
grmolcová_2015_dp.pdf 3.437Mb PDF Zobrazit/otevřít
grmolcová_2015_vp.docx 25.87Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
grmolcová_2015_op.docx 27.34Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet